Reed ontwaakt… met de gedachten aan de oude supercomputer… Reed heeft gefaald. De reboot is mislukt en nu brokkelt de digitale wereld opnieuw af. Voordat de oude supercomputer defect ging, gaf deze back-upbestanden aan Reed die moeten worden afgeleverd aan de Ontwikkelaar.