Reigns: Kings & Queens
Reigns: Kings & Queens bevat de twee bekroonde games Reigns en Reign: Her Majesty. Bestijg de troon als een welwillende (of kwaadwillige) vorst van het moderne tijdperk en veeg je koninklijke besluiten naar links of rechts om je wil op te leggen aan het koninkrijk.