Reminiscence in the Night
Terwijl je probeert te ontsnappen, krijg je al snel door dat je je trauma's onder ogen moet zien, en de enige manier om dit te doen is dat je je door je keuzes naar de vrijheid moet laten leiden.
Gebruik verschillende voorwerpen in het appartement om nieuwe scènes en herinneringen op te roepen, praat op de computer met je jeugdvriendin Sofia om het verhaal verder te brengen.