De Reptilian Rebellion is net begonnen.
Reptilian Rebellion is een uitdagende game. Dood zo veel mogelijk reptielachtigen, houd je munitie in de gaten en zoek powerups en vrienden.
Wees voorzichtig met de voertuigen, vind de leider van de Illuminati, speel verschillende personages vrij en verzamel bitcoins om de ranglijsten te bestijgen.