Los een moordzaak op van Tokyo tot aan de fantastische landschappen van Ise-Shima, gerenderd in prachtige 8-bit pixel art met illustraties van Kiyokazu Arai, de lang staande artiest van Famitsu.
Ga op een reis zoals geen ander als een detective belast met het oplossen van de zaak van een vermiste parel. Verken de traditionele dorpen en prachtige landschappen van Ise Shima terwijl je bewijs verzamelt, verdachten interviewt en puzzels oplost om de waarheid te onthullen.
Ontrafel het mysterie van een moord in Tokyo en de mysterieuze zwarte parel genaamd de Indigo Moon. Verken en onderzoek belangrijke locaties, verzamel aanwijzingen en maak keuzes terwijl je samenwerkt met je partner Ken om de zaak op te lossen. Met 9 afleveringen en een epiloog inbegrepen in de "cartridge" word je volledig meegenomen in het verhaal.
Kiyokazu Arai, de oorspronkelijke illustrator van prominente cult detective games in Japan en langdurige artiest van Famitsu, haalt nogmaals zijn potloden tevoorschijn om voor het character design te zorgen, weergegeven in prachtige 8-bit pixel art.