Rick Henderson
Rick Henderson is een eerbetoon aan de arcadeklassiekers en druipt van de nostalgische 16-bits graphics. De eindeloze horizontaal scrollende shoot'em up biedt onbeperkte herspeelbaarheid. Neem het op tegen vijf vijandige facties en hun bazen, upgrade je schip en probeer onvoorspelbare gebeurtenissen in de ruimte te overleven.
Rick Henderson bevat verschillende moeilijkheidsniveaus zodat iedereen het spel kan spelen, handige tutorials om je op weg te helpen en een uitgebreid scoresysteem met verdubbelaars, kogelregens, rangen en speciale bonussen. Kies een schip dat bij je speelstijl past, maak gebruik van 27 unieke wapens, voer upgrades uit en test je vaardigheden tegen tientallen soorten vijanden met op de achtergrond een intense synthwavesoundtrack.