Right and Down and Dice
Elke kerker wordt willekeurig gegenereerd, dus elk spel is uniek! Bij elke beurt kun je alleen beslissen of je naar rechts of naar beneden gaat! Verken de kaartkerker en vecht tegen machtige vijanden, ontvang zegeningen in de heilige heiligdommen of koop nieuwe krachtige artefacten van de winkelier!
Elke keer dat je naar een nieuwe ontmoetingskaart gaat, moet je je dobbelstenen gebruiken! De strijd is in beurten verdeeld. Gooi in de beurt van de speler de dobbelstenen en plaats ze in de vijanden om ze te verslaan! Je kunt de dobbelstenen ook in je vaardigheden plaatsen om verschillende effecten te verkrijgen, zoals meer dobbelstenen gooien of jezelf genezen. Maar wees voorzichtig, in de beurt van de vijand zullen ze je aanvallen en hun vaardigheden activeren!