Rigid Force Redux
Rigid Force Redux blaast het klassieke zijwaartsscrollende shooter-genre nieuw leven in met zijn handgemaakte 3D-modellen, verbluffende omgevingen, gedetailleerde effecten en een opwindende synthwave-soundtrack.
Bewapen je jager met talloze upgradebare wapensystemen en aanvullende Force Shards! Verzamel energiebollen om je energievoorziening te vullen en ontketen uiteindelijk een extreem krachtige explosie tegen je vijanden!
Voor het geval de uitgebreide, actievolle hoofdmissie niet genoeg voor je is, probeer dan de uitdagende Arcade- en Boss Rush-standen, verdedig je positie in de wereldwijde klassementen en pak alle 40 achievements. Alles is gereed voor talloze uren schietplezier!