Huur tot 14 characters in met elk hun eigen unieke vaardigheden. Maak in explosieve gevechten korte metten met je ergste nachtmerrie. Onthul een donker en volwassen verhaal over de relatie tussen twee verloren zielen die zij aan zij vechtend de zin van hun leven proberen te ontdekken.
Bouw je leger op: 14 characters met gigantisch veel aanpasmogelijkheden. Leer skills, huur unieke helden in en bereid ze voor op de strijd. Veranderd ze in ware oorlogsmachines, want het Rijk verdient jouw wraak.
Craften: verbeter je characters met gems, gemaakt van allerlei ingrediënten die je buitmaakt tijdens gevechten.
Verborgen content: kan jij alle verborgen characters en uitdagingen vinden? De game is dieper dan hij op eerste gezicht lijkt, dus ga overal op zoek en word de onmiskenbare kampioen van het Ars Rare-koninkrijk.