Rise Eterna War
Kruip in de huid van Arthbane, 10 jaar vóór de gebeurtenissen van Rise Eterna, en omring je met loyalisten in een wanhopige poging om de hoofdstad Gaiacus te veroveren.
Als Arthbane leid je zijn campagne tegen het bezettingsleger van Athracië, waarbij je strategie en middelen in evenwicht brengt om sluwe rivaliserende generaals te verslaan. Rekruteer maximaal 16 eenheden, bezoek de Chuckwagon om je troepen te voeden, verzamel 11 legendarische helden, zowel nieuwe als terugkerende favorieten, voer het bevel in de strijd en vecht je door meer dan 40 missies heen in een race om het tij van de invasie te keren.
Rise Eterna War legt de klemtoon op innovatieve, gefuseerde gameplay, en combineert real-time strategie, deckbuilding-mechanica en resourcebeheer. Laat je meeslepen in een dramatische, karakter-gedreven prequel en ontdek de innerlijke demonen van een complexe antiheld die rouwt om de val van zijn land. Beleef de voorbode van een legendarische verzetsbeweging tijdens urenlange duistere en emotioneel geladen verhalen.