Rise of the Slime is een roguelite als geen ander, waarbij diepgaande en tactische deck-buildingspelelementen worden gecombineerd met de relaxte sfeer van een side-scrollingavontuur.
⯀ Verken een prachtige, betoverende wereld vol drassige moerassen, borrelende vuurmeren en mystieke tuinen!
⯀ Dankzij tal van spelaanpassingen, veranderende routes en verschillende decks is geen enkel potje hetzelfde!