Rise of the Triad: Ludicrous Edition
De H.U.N.T. (codenaam voor High-Risk United Nations Task-Force) wil voorgoed een einde maken aan de cult die van plan is Los Angeles op te blazen. Kies uit vijf verschillende elite-topagenten die allemaal hun eigen vaardigheden hebben en infiltreer het eiland om de kwaadaardige cult een halt toe te roepen.
Duik in de spannende wereld van ROTT met 4 complete afleveringen en uitbreidingen, en speel door de nooit eerder vertoonde content uit de verloren bètas. Knal met je extreme wapens de doolhoflevels door en verf het hele eiland rood met BLOEDERIG GOOR GEWELD. Je gaat twee keer zo hard met de allereerste dual-wielding set aan geweren in de gamingwereld. Je kunt ook gebruikmaken van de iconische Drunk Missile en dan zoeken de raketten hun eigen doelen. Leef je uit met magische wapens zoals de legendarische Excalibat en elimineer vijanden in een oogwenk met de Hand of God.
Geniet van deze klassieker met moderne verbeteringen: gameplay met meer dan 60 frames per seconde, HD-resoluties, opslaan in de cloud achievements en meer. Je kunt de originele ervaring van Rise of the Triad herbeleven met meerdere versies van de bekende oorspronkelijke muziek of meerocken met de heavy metal soundtrack van de reboot uit 2013. De vijand maakt geen schijn van kans, want de originele cheatcodes van ROTT doen het hier ook – als je ze nog weet!