Riskeer je leven om je avondeten terug te krijgen -Nyanzou actiespel-
Het avondeten werd echter beroofd door de "Dinner Stealers" die van plan zijn de wereld te veroveren.
Laten we alle 3 de fasen wissen door Nyanzou vakkundig te bedienen, die niet stopt zodra hij begint te rennen.