Rival Megagun
Transformeer in je Mega Gunship-vorm om het tegen je rivaal op te nemen als een baas in deze unieke shooter met een competitieve twist.
Rival Megagun is een competitieve verticale splitscreen-shmup (of shoot 'em up, shooter, vlieg-en-schiet-game) waarin je de baas kunt spelen door het scherm van je tegenstander binnen te dringen in de vorm van je 'Mega Gunship'.