Rivalia: Dungeon Raiders
Rivalia is een ARPG / Roguelite singleplayer videospel, met een cartoon art stijl die probeert het beste van beide genres te combineren.
Het spel speelt zich af in het kasteel van Rivalia, waarvan de werkelijkheid is vervormd als gevolg van een krachtige betovering. De missie van onze helden zal zijn om de controle over het kasteel terug te krijgen door de vloek te beëindigen en vrede te brengen in het koninkrijk.
Het spel is gemaakt met een totaal van 6 levels verdeeld in drie verschillende biomes, elk met zijn eigen esthetiek en uitdagingen. Alle levels bestaan uit een enkele eindbaas en een procedureel gegenereerde kerker, vol realtime gevechten, waarbij je direct kunt wisselen tussen de vier hoofdrolspelers en zo het meeste uit hun verschillende vaardigheden kunt halen.