Rivals of Aether
RIVALS OF AETHER is een indie vechtspel dat zich afspeelt in een wereld waar de strijdende beschavingen de kracht van Vuur, Water, Lucht en Aarde oproepen. Rivals of Aether wordt geprezen om de competitieve gameplay, soepele bewegingen en uitgebreide trainingsmogelijkheden, en vormt een perfecte toevoeging aan het platformer/vechtspel-genre.