Een gigantisch ruimteschip bewoog zich langzaam door de uitgestrekte kosmos toen plotseling het noodlot toesloeg! Het schip kwam terecht in een magnetische storm, waardoor alle robots en machines aan boord op hol sloegen. Gelukkig waren Robb en Otto, de beste onderhoudsrobots van het schip, net een brandje aan het blussen in de schildgeneratorkamer en werden niet beïnvloed door de storm. Nu moeten de twee onwaarschijnlijke helden door het ruimteschip reizen en alle haperende machines uitschakelen.