Bereid je voor op een fantastisch hectisch zijwaarts scrollende schieten en rennen-spel in Robolt! Robolt word gepresenteerd in razendsnelle pixelartstijl, waarin je een kleine robot bent die snel laserstralen kan afvuren terwijl hij verder rent. Met 16 levels in 4 verschillende werelden, zitten de stadiums vol met vijanden die snel kunnen worden ontmanteld met je projectielen of door op hun hoofd te springen, maar pas op voor de grote eindbazen aan het einde van elke wereld!