Robotech The Macross Saga HD Edition
Spring in je transformeerbare Veritech-jager en baan je een weg door de complete legendarische animeserie uit de jaren '80, in een zijwaarts scrollende shooter die de meest geharde piloten zal testen. Volg het verhaal van de oorlog tegen de Zentradi, ontsluit speciale personages en graveer je naam naast de grote piloten van de serie zoals Rick Hunter en Roy Fokker.
Robotech: The Macross Saga, HD Edition revitaliseert de GBA-retroklassieker met 3D-beelden, verbeterde effecten en achtergronden in hoge resolutie. De HD-remaster bevat geheel nieuwe 3D-modellen, dynamische belichting, verbeterde effecten en achtergronden in hoge resolutie – alles is verfijnd, plus een heerlijke nieuwe soundtrack met originele muziek uit de tv-serie.