De beste ‘gigantische rotsen die door historische/artistieke periodes rollen’-verdedigingsgame ooit is terug met Rock of Ages II: Bigger and Boulder. De nadruk ligt op de chaotische nieuwe 2-vs-2-multiplayer, nieuwe historische periodes en verbeterde graphics, physics en vernietigingsopties, aangedreven door Unreal Engine 4.