Tijd om je aan te sluiten bij de Rogue Aces en de eilanden te bevrijden van de Baron en zijn geduchte piloten. Kun je de meest venijnige vijand aan, met slechts één leven en drie vliegtuigen?
Haal hordes geniepige tegenstanders neer in dit eindeloos misdadige luchtgevecht waarin niets twee keer hetzelfde is. Met een groot aantal spelstanden om te ontdekken, geen laadschermen die de actie onderbreken, en een heleboel land om te heroveren, is het hoog tijd om in de cockpit te springen en terug te pakken wat van jou is!