Röki is een adventuregame die is geïnspireerd door Scandinavische folklore. Het is een duister, hedendaags sprookje met een ontroerend verhaal, een verleidelijke vormgeving, oeroude puzzels en sfeervolle verkenning.
Samen met Tove beleven we een fantastische reis om haar familie te redden. Een reis die haar naar een verborgen en lang vergeten wereld uit de folklore brengt, met vreemde plekken en nog vreemdere wezens.
Verken deze oude wildernis, los haar geheimen op en red je familie in deze moderne adventuregame voor iedereen.
Verken met Tove een prachtig gedetailleerde wereld vol winterse Scandinavische folklore, die door de unieke vormgeving van Röki schitterend tot leven komt.
Ga op zoek naar de oeroude, magische wezens uit de Scandinavische wildernis. Sommige zijn vriendelijk, maar andere niet bepaald! Röki bevat talloze enge, maar aandoenlijke personages die je een inkijkje geven in onze interpretatie van de Noordse folklore.
In Röki laat je je hersens spreken, niet je spierballen. Lukt het jou om oude routes te ontgrendelen en de raadselen van de ouden op te lossen?
Tove houdt haar reis bij in haar geliefde dagboek. Breng onbekende gebieden in kaart, duik dieper de Scandinavische folklore in, verzamel buit en verdien unieke verkennersbadges.
Röki is een adventuregame voor ALLE gamers. De gameplay bevat geen geweld, de besturing is toegankelijk en de thema's zijn voor iedereen herkenbaar. Je kunt de puzzels zelf proberen op te lossen, maar als je er niet uitkomt biedt Röki je de helpende hand. Kortom, een moderne kijk op het adventuregenre die geschikt is voor iedereen.