Speel als rockgod Max of boekenwurm Anne terwijl zij zich worstelen door hun ervaringen in het eerste jaar van de middelbare school.
Ze zullen hun studentenleven delen met vier andere mede-bewoners wanneer ze hun studielast kiezen, hun baantjes en misschien zelfs wel iemand waarmee ze wat buitenschools plezier kunnen beleven.