Coöp-stand voor twee spelers, exclusief voor de Nintendo Switch
"Rooms: The Adventure of Anne and George" is een mysterieuze, avontuurlijke puzzelgame waarin spelers "kamers" verschuiven om te ontsnappen uit het mysterieuze landhuis!
Spelers zullen moeten samenwerken om kamers te verschuiven en levels uit te spelen om op die manier een nieuw verhaal te ontsluieren.
Het hoofdpersonage, Anne, is vast komen te zitten in een raadselachtig landhuis in een sprookjesachtige omgeving. Terwijl ze wat ronddwaalt, komt ze George tegen, die ook in het landhuis gevangen zit. Samen moeten Anne en George de uitgang zien te vinden terwijl ze de geheimen achter de "kamers" moeten ontrafelen. Welk lot ligt hen te wachten wanneer ze alle 168 levels hebben uitgespeeld?!
"Rooms" heeft diverse prijzen gewonnen en was een van de finalisten op het Independent Games Festival. De originele game, Rooms: The Unsolvable Puzzle, het vervolg op Rooms: The Main Building, is ook meermaals in de prijzen gevallen en is geroemd om zijn originaliteit.