Maak deel uit van een bloeiende gemeenschap uit het stenen tijdperk. Ontdek ‘ideeën’, tem gewassen, sluit vriendschap met dieren en draag bij aan de groei van je dorp. Speel met vrienden in coöp of verken de begindagen van de beschaving in singleplayer.