UITDAGENDE LEVELS!
Speel als een rode bal die met behulp van een touw van pin naar pin slingert. Perfectioneer je timing en momentum om snelheid te maken en obstakels te overwinnen.
Navigeer door 50 unieke levels die steeds moeilijker worden. Elk level introduceert nieuwe obstakels en vereist verfijnde vaardigheden om het onder de knie te krijgen.
Leer en verbeter je swingtechnieken naarmate je verder komt in het spel. Precisie en strategie zijn de sleutel tot het overwinnen van de moeilijkste uitdagingen. Drijf je vaardigheden tot het uiterste en word de ultieme Rope Hope kampioen.