Wanneer een op macht beluste, egoïstische heks haar duistere magie over het land verspreidt, moet een wasbeer haar tegenhouden! Jij bent Roxy, een avontuurlijke jonge welp die door negen unieke werelden rolt in de verhaalmodus, in de hoop een einde te maken aan de gemene plannen van de heks! Roxy Raccoon's Pinball Panic is een hervertelling van de originele 3D-platformgame, dit keer in de vorm van een zinderende en unieke flipperkast.