Rugrats: Adventures in Gameland
De favoriete baby's van iedereen zijn weer in actie! Wanneer Tommy, Chuckie, Phil en Lil een reclame zien voor de nieuwe Reptar-videogame, doen ze alsof ze in hun eigen videogame zitten. Door de kracht van verbeelding transformeren de baby's Tommy's huis in een videogamewereld vol actie, spanning en avontuur. Wissel tussen prachtige 8-bit en HD-kunst, selecteer je favoriete baby en speel deze neo-retro platformgame! Rugrats: Adventures in Gameland kan solo worden gespeeld, of samen met een vriend voor wat coöpplezier voor twee spelers!