Met talloze competitieve standen voor maximaal negen spelers online, acht spelers lokaal en een gigantisch singleplayeravontuur, is Runbow de te gekke, kleurrijke platformer waar je op zat te wachten.
De wereld van Runbow verandert met elke veeg over de achtergrond, dus je moet goed opletten wanneer platforms en obstakels verdwijnen. Als je het niet kunt zien, bestaat het niet. De game is snel, hectisch, en vol plezier. Runbow bevat talloze standen en content waardoor je wilt blijven spelen.
Ga lokaal of online de strijd aan met je vrienden in Run, Arena, of King of the Hill voor een kleurrijke competitie.
Te gekke multiplayer, vijf spelstanden, negentien gastpersonages, honderden levels, en talloze content, alles samen in een onvergetelijke, kleurrijke game. Bereid je voor op Runbow!