REALISTISCH TOP-DOWN-RALLYSPEL
Rush Rally Origins combineert de klassieke actie van top-downracen uit de originele Rush Rally met de zeer geprezen graphics en physics van Rush Rally 3. Ga de strijd aan op 36 gloednieuwe unieke circuits van over de hele wereld met gevarieerde tijdstippen en weersomstandigheden Rijd over allerlei uitdagende wegdekken, zoals sneeuw, grind, zand, modder en asfalt!
Race met 60 fps (120 fps op apparaten die het ondersteunen) met een van de beste bewegingsmodellen ter wereld, dat nauwkeurig is getuned om top-down-racen in Rush Rally Origins nog leuker te maken. Je voelt echt hoe je grip op verschillende wegdekken en onder verschillende weersomstandigheden constant verandert.
Ga de strijd aan in een aantal rallykampioenschappen, race tegen andere spelers in onze unieke A-B-racemodus of houd je hoofd koel en verbeter je tijden in de tijdsproefmodussen.
Verpletter etapperecords en bereik de top van de wereldwijde online klassementen. Download spoken van vier verschillende autoklassen en vergelijk jouw raceprestaties met die van de beste racers ter wereld.
Ontgrendel en upgrade een reeks klassieke Rush Rally-auto's. Met ons eenvoudige upgradesysteem kun je elke auto aan je eigen specifieke rijstijl aanpassen.
Dankzij het besturingssysteem dat zowel voor touchscreens als gamecontrollers is ontworpen, is racen nog leuker en consistenter, hoe je ook speelt. Inclusief de mogelijkheid om knoppen naar wens te schalen, verplaatsen en wisselen.