S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat
Begin je reis met Shadow of Chornobyl, en ontdek waar het allemaal begon. Zet je reis voort met de prequel Clear Sky. Begeef je tussen de vechtende facties, ieder op zoek naar hoop. Beleef ten slotte het ultieme stalker-avontuur in Call of Prypiat.
Een legereenheid is tijdens hun missie naar het hart van de Zone verdwenen. Als Major Degtyarev, in dienst van de Veiligheidsdienst van Oekraïne, is het jouw taak om uit te zoeken wat er met de soldaten gebeurd is in S.T.A.L.K.E.R.: Call of Prypiat.