SAMURAI MAIDEN
Een jonge vrouw uit de 21e eeuw met scherpe zwaardvechtkunsten vindt zichzelf in Honnō-ji tijdens de Sengoku periode! Samen met een trio nieuw gevonden ninja-vrienden racet ze door de Onderwereld onder Honnō-ji, geconfronteerd met woedende lijken bij elke bocht!
En als het moeilijk wordt, activeer je de Devoted Heart-techniek om samoerai en ninja de lippen te laten sluiten om hun vaardigheden te verbeteren!
Versla de Demon Lord van de Sengoku periode en smeed eeuwige banden met je ninja vrienden!