SEGA AGES Ichidant-R
Ichidant-R, de reeks maffe puzzelgames, komt nu voor het eerst in Europa uit in SEGA AGES voor de Nintendo Switch.
Verg het uiterste van je hersens en je coördinatie in 20 verschillende minigames door op vampiers te jagen, een orkest te dirigeren, je door doolhoven te warpen, ufo's neer te schieten en nog veel meer!