SEGA AGES Out Run
De 3D-autorijgame die aan de basis van alle racegames stond, keert terug op de Nintendo Switch! Met nieuwe bewegingsbesturing, nieuwe muziek en een nieuw klassementssysteem.
Scheur door de straten van SEGA AGES Out Run, de bekroonde game die het racegenre op de kaart heeft gezet. Je favoriete levels en soundtrack zijn terug. Ben jij in staat om de klok te verslaan?