Vermaak je met de game die aan de basis stond van de succesvolle Puyo Puyo-serie, een van de populairste games in Japan. Stapel de Puyo's op slimme manieren om combo's te vormen en stuur de vernietigende Puyo's naar het scherm van je tegenstander. Wie als eerste het scherm heeft leeggemaakt, is de winnaar!
Ervaar deze nieuwe variant van het klassieke Pyuo Pyuo, herboren op de Nintendo Switch met online-gevechten, klassementen en omgekeerde draaibesturing.