SEGA AGES Sonic The Hedgehog
Sonic The Hedgehog bevat Mega Play, dat voorheen alleen beschikbaar was in de Sonic the Hedgehog-arcadegame. Bekende levels voelen als nieuw wanneer je tegen de klok racet om de finish te halen. Deze game bevat bloedstollende uitdagingen voor doorgewinterde Sonic-fans!
Dankzij functies als de Drop Dash uit Sonic Mania, Ring Keep Mode en de mogelijkheid om levels te kiezen, is Sonic een leuke en toegankelijke game voor alle spelers!