SEGA AGES Virtua Racing
Ervaar Virtua Racing, het begin van de moderne racegames! Het is een race tegen de klok, maar kijk uit, want als je tegen tegenstanders of obstakels botst, kost je dit tijd. Kun jij winnen van de klok?
Nu met klassementen en herhalingen, online-races voor twee spelers, offline-multiplayerraces (tot acht spelers tegelijk op een enkele Nintendo Switch), stuurhulp om crashes te voorkomen en bewegingsbesturing.