SENRAN KAGURA Peach Ball
De gebruikelijke kenmerken van de serie zijn ook weer in de game verwerkt, zoals de mogelijkheid om je te verkleden en het diorama! Pas je favoriete personages aan en speel met ze op de flipperkast. Inclusief de Accessories Galore-set, met dertig gratis bonusaccessoires!