SENRAN KAGURA Reflexions
Voel je hoe haar hart klopt? Leer in een klas na schooltijd alles over "Reflexologie" door je af te stemmen op haar hart en lichaam. SENRAN KAGURA werkt samen met de HD-trilfunctie op de Nintendo Switch!
Masseer haar handen en help haar te ontspannen. Maak kennis met haar vele dagdromen om haar verschillende kanten te ontdekken. Leer haar kennen als een energieke bewonderaar, een ervaren krijger en nog veel meer.