SENSEs: Midnight
Uesugi Kaho is een sociale, avontuurlijke student en lid van de occultismewetenschapsclub van haar school. Wanneer Kaho voor een familiebezoek terug is in Japan, dagen de andere clubleden haar uit om een beruchte urban legend, de Midnight Door van Ikebukuro Walking Park, te onderzoeken. Kaho grijpt de kans met beide handen aan om te bewijzen dat de legende waar is en bewijs van het paranormale te vinden, maar door het al lang verlaten park te betreden, maakt ze misschien wel de grootste fout ooit.
SENSEs: Midnight is een survivalhorrorgame in 3D geïnspireerd op genreklassiekers met de zogenaamde tank-besturing en vaste camerahoeken in een nostalgische stijl. Ontdek de geheimen van het park via verhalen in de omgeving, beheer je beperkte inventaris zorgvuldig om niet terug te hoeven lopen, weeg risico's en beloningen af in puzzels die mogelijk wraakzuchtige geesten waarschuwen, gebruik schuilplaatsen om je achtervolger tijdelijk van je af te schudden en onthoud dat je maar op één plaats veilig je game kunt opslaan. Houd er rekening mee dat het Ikebukuro Walking Park van een verschrikkelijke sfeer doordrenkt is terwijl de alomtegenwoordige dreiging van een meedogenloze Onryo je stalkt!