Soms heb je een nieuwe aanpak nodig om de puzzel op te lossen, zoals alle stukken van het bord weghalen en weer met een schone lei beginnen. Er is geen tijdslimiet, dus je kunt elke puzzel op je gemak oplossen. Naarmate je verder komt, wordt het spel steeds uitdagender met grotere rasters en meer blokken die erop moeten passen. Speel twee unieke speltypen en blijf terugkomen om je Time Attack-score te verbeteren!