SIMULACRA is van de makers van Sara is Missing en is een interactieve FMV-horrorervaring waarin je de telefoon van een vermiste vrouw moet doorzoeken.
Je hebt de verloren telefoon gevonden van een vrouw die Anna heet. Hierin zie je een wanhopige schreeuw om hulp in de vorm van een videoboodschap. De telefoon gedraagt zich vreemd terwijl je er dieper in duikt. Je praat met haar vrienden en ze hebben geen idee waar ze is. Haar sms'jes, e-mails en fotogalerij leveren flarden informatie op. Het is aan jou om alles samen te stellen.