SINNER: Sacrifice for Redemption
Sta op uit de diepten van een afbrokkelend koninkrijk en versla de steeds moeilijker wordende demonische eindbazen. Dit is de actie-RPG Sinner: Sacrifice for Redemption. De game is geïnspireerd door klassieke boss-battlers en moderne skill-based actie-RPG's en biedt een spannende en griezelige ervaring.