SMASHING THE BATTLE GHOST SOUL
Je vecht tegen robots met behulp van standaardaanvallen, evenals combo-aanvallen. Door de vijand te verpletteren, kun je de weg naar voren openen. Door de vijand aan te vallen, kun je vaardigheidspunten verdienen, waardoor je in één keer verwoestende aanvallen op grote groepen vijanden kunt uitvoeren. Gebruik na het voltooien van elke fase de munten die je hebt verzameld om je personage te versterken, zodat je nog meer vijanden kunt verslaan. Je kunt ook munten gebruiken om verschillende kostuums met verschillende vaardigheden te kopen.
Amano Elle, een agent van de Special Operations Division van de Metropolitan Police Department, volgt een spion van de Republiek, die undercover het land is binnengekomen. Een legendarische hacker verschijnt op het toneel wanneer Elle inbreekt in een faciliteit waar het voormalige leger geheim nucleair onderzoek deed.
Elle en Alina, beide agenten van tegengestelde naties, elk op een missie om de waarheid te ontdekken! Nucleaire ontwikkeling, militaire marionettenoperaties, neo-biocentrisme... Wat zullen ze aantreffen aan het einde van hun kruisende verhalen?
Sarah O'Connell en haar collega, Ivan, worden plotseling omringd door malafide robots.
Nadat ze door Lorien is gered, kan Sarah ontsnappen en neemt ze het gevarenpak aan om zich een weg naar buiten te vechten!
Als de verhalen van Sarah en Mary met elkaar in botsing komen, zullen ze dan in staat zijn om het incident tot op de bodem uit te zoeken en de waarheid te achterhalen?