Verzilver je premie, dood of levend
In dit klassieke action-adventurespel in de derde persoon speel je als Jango Fett, de Prime Clone van de Grand Army of the Republic, die is ingehuurd om een losgeslagen Dark Jedi gevangen te nemen.
Ervaar de legendarische Bounty Hunter-wereld van vóór de gebeurtenissen uit Star Wars: Episode II - Attack of the Clones. Neem het op tegen vijanden en vecht acrobatische gevechten uit in dit spel dat is afgestemd op de consoles en hardware van vandaag de dag.
Vecht je een weg door de onderbuik van het universum, uitgerust met Dual Blasters, je Flamethrower, Whipcord en de razernij van een ware Mandalorian.