De door fans zo geliefde racegame is terug met bewegingsbesturing!
Race met een podracer door vlammende methaanmeren, Tusken Raider-aanvallen, antizwaartekrachttunnels en meer in een opzwepend gevecht van leven op dood tot aan de finishlijn.