Welkom in de Clone Wars: Er is chaos losgebarsten in het sterrenstelsel. Jij bent de leider van een elitegroep Republic Commando's. Jouw missie is om de vijand te infiltreren, domineren en uiteindelijk vernietigen.
Strijd tegen meedogenloze vijanden: Strijd tegen allerlei zeer intelligente en dodelijke vijanden, van brute Trandoshan-huurlingen tot de vliegende insectenkrijgers van Geonosis.