SWARMRIDER OMEGA
OMEGA is gebaseerd op SWARMRIDERS(2016) en is een donkerdere en snellere versie, met de heilige uit UBERMOSH Vol.5.
De gameplay wordt gevormd door meer dan een jaar feedback, waardoor een korte maar intense arcade-ervaring ontstaat.