SaGa Frontier Remastered
SaGa Frontier, de populaire RPG-klassieker uit 1998, is herboren met vernieuwde graphics, extra functies en een nieuw hoofdpersonage!
Ervaar dit rollenspelavontuur als een van de acht helden, elk met een eigen verhaallijn en doel. Dankzij het Free Scenario-systeem kun je je eigen unieke reis beleven.
Ga spectaculaire gevechten aan met het Hirameki-systeem om nieuwe vaardigheden te krijgen en samen met je bondgenoten ten aanval te gaan!
Zodra je aan bepaalde voorwaarden hebt voldaan, kun je met het nieuwe personage Fuse spelen. Het scenario van Fuse bevat nieuwe muziek van Kenji Ito en zit propvol nieuwe content. Ontdek een andere kant van de andere hoofdpersonages.
Er zijn diverse cutscenes van het scenario van Asellus toegevoegd. Duik dieper in het verhaal dan ooit tevoren.