Saga of the Moon Priestess
Het lot slaat toe in de wereld van Lunaria wanneer de vermaarde prins wordt ontvoerd door een onbekende misdadiger! Het welzijn van het hele land ligt nu in de handen van de jonge heldin Larissa, die moet vechten, verkennen en uitzoeken hoe ze de jonge prins moet redden. Ze moet verraderlijke vijanden en duistere dungeons overwinnen terwijl ze slechts bewapend is met haar betrouwbare speer en de wonderlijke vaardigheid om met de Maangodin te communiceren.
Saga of the Moon Priestess is een retro actie-avontuur in bovenaanzicht en geïnspireerd op de klassiekers in 8 en 16 bit. De game heeft gedetailleerde pixelart en originele geluiden en muziek, en doet denken aan de simpelere tijd van het actie-avonturengenre. In de wereld van Lunaria zijn enorm veel dingen te doen, geheimen te vinden en mensen om mee te praten. Bovendien kun je 5 dungeons verkennen, 7 levenscontainers en 15 items verzamelen en ontelbaar veel vijanden verslaan.